اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مهلت تعویض کارت‌های پایان‌خدمت و معافیت قدیمی و دریافت کارت هوشمند تا پایان امسال است و از ابتدای سال آینده، بی‌اعتبار تلقی می‌شود.

سرهنگ حبیب جعفرزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این امر در راستای ارائه خدمات بهتر به افراد دارای کارت پایان‌خدمت و معافیت از سربازی در نظر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: تنها تعداد بسیار کمی از کارت‌های پایان خدمت و معافیت قدیمی استفاده می‌کنند که این افراد نیز می‌توانند به راحتی آنها را با کارت‌های هوشمند تعویض کنند.

وی از اختصاص «سربازکارت» برای همه سربازان در حال خدمت از سال جاری خبر داد و بیان کرد: همه حقوق و امتیازهای مالی دوران خدمت وظیفه عمومی در این کارت واریز می‌شود.

معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه به‌کارگیری مشمولان غایب در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و همه مراکز دولتی و خصوصی ممنوع است و شامل پیگرد می‌شود، ادامه داد: اشخاصی که این مشمولان را به‌کار بگمارند، از ۱۲۰ تا ۳۹۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

سرهنگ جعفرزاده گفت: معرفی به مراکز نظام وظیفه و ارائه درخواست انجام خدمت وظیفه عمومی بهترین کار برای مشمولان غایب است.

به گزارش ایرنا، از اواخر دهه ۸۰ طرح کارت هوشمند پایان خدمت یا معافیت در کشور به اجرا درآمد و طی ۲ فراخوان، کارت‌های قدیمی با این کارت‌ها تعویض شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست