اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری از پذیرش روزانه ۶۰ تا ۸۰ بیمار نیازمند رمدسیور در این مرکز خبر داد و گفت: مصوب شده بود تا تعداد ۷۷ تخت در مرکز آموزشی درمانی مطهری برای بیماران کرونا تخصیص داده شود.

دکتر جعفر کیاست فر در خصوص مصوبات اخیر قرارگاه کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: مرکز آموزشی درمانی مطهری  با همکاری مسئولین دانشگاه و کادر زحمت کش بیمارستان توانست که در کمترین بازه زمانی، تعداد ۶۰ تخت در بخشهای سرپایی، اورژانس و بستری به بیماران کرونا تخصیص دهد.

دکتر کیاست فر بیان کرد: سیستم درمان بیمارستان مطهری علاوه بر اینکه بصورت شبانه روز در خدمت بیماران است و  روزانه تعداد ۱۰ تا ۱۵ بیمار نیز از سایر بیمارستانها پذیرش می کند .

او در ادامه تصریح  کرد: در چند روز اخیر بیمارستان با ۱۰ تخت خالی همچنان پذیرای بیمارانی که به طور مستقیم مراجعه می کنند بود.

دکتر کیاست فر در ادامه به بخش تزریقات سرپایی رمدسیور اشاره کرد و گفت: روزانه با پذیرش ۶۰ تا ۸۰ بیمار در این بخش از ترافیک بستری در سایر بیمارستانها کاسته شده است .

اودر خصوص آمار بیماران پذیرش شده این بخش طی ۱۴ روز سپری شده پس از شروع به کار  گفت: خدمات سرپایی برای ۳۰۰ بیمار انجام شده که از بار بستری در سایر بیمارستان های شهر بطور موثری کاسته است.

در پایان دکتر کیاست فر از عموم مردم درخواست کرد: برای کمک به کادر درمان و شکست سریع تر این ویروس منحوس پروتکلهای بهداشتی را بطور کامل رعایت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست