اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان نقده و دو مرکز غیر مجاز زیبایی در شهرستان ارومیه پلمب شدند.

دکتر کیانفر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده در این باره گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در قالب دندانپزشک بدون هیچ مدرک تحصیلی و مجوز قانونی و پروانه مطب ، با پیگیری و تلاش کارشناسان شبکه بهداشت ، پس از حصول اطمینان از صحت موضوع با حضور در مکان مذکور و بررسی های لازم، غیر قانونی بودن فعالیت این مطب محرز شد.

او ادامه داد: در نهایت فعالیت غیر مجاز این مرکز تعطیل و از طریق کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت  پلمب شد.

دکتر کیانفر با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه بهداشت و درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ بر اساس وظیفه ذاتی هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات مشاهده شود به طور حتم بدون اغماض برخورد خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده  از عموم مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰  و یا شبکه بهداشت و درمان نقده اطلاع دهند.

پلمب ٢ مرکز غیر مجاز زیبایی در ارومیه

دکتر مسعودی معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی نیز گفت:  دو مرکز غیر مجاز لیزرتراپی، پاکسازی و جوانسازی پوست به دلیل دخالت در امور پزشکی توسط کارشناسان نظارت بر درمان این حوزه بعد از طی مراحل قانونی و تنظیم صورت جلسه های مربوطه پلمب گردید.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به شماره تلفن (۳۲۲۴۵۴۵۴) اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به اداره نظارت بر درمان دانشگاه واقع در تقاطع خیابان جهاد و راهنمایی گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست