اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اینترنت رایگان در اماکن عمومی در اختیار مردم قرارگیرد.
 
سیدهادی بهادری در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات در استانداری برگزارشد افزود: اینترنت رایگان در اماکن عمومی،اتوبوس، فرودگاه  در اختیار مردم قرارگیرد و زمینه استفاده از اینترنت برای همگان در شهرو روستاها فراهم شود.
 
وی بااشاره به اینکه  اهمیت فناوری اطلاعات باتوجه به شرایط فعلی کشور در دو مسئله فساد و مباحث اقتصادی بیشتر نمود پیدا میکند افزود: یکی از راههای ازبین بردن فساد ایجاد بستر و فضای آزاد در حوزه فناوری اطلاعات است که با آگاهی و شفاف سازی مسولان میشود زمینه های فساد را از طریق این بستر از بین برد.
 
بهادری ادامه داد:بزرگترین فعالیتهای اقتصادی امروزه در حوزه فناوری اطلاعات انجام می شود که متاسفانه آذربایجان غربی در حوزه فناوری اطلاعات بشدت نسبت به استانهای هم جوار در استفاده از این بستر فاصله زیادی دارد و عقبیم. 
 
این نماینده خانه ملت بابیان اینکه پوشش آنتن دهی در روستاهای استان و برخی جاده ها ضعیف است اظهار کرد: مناطق مرزی و پاسگاههای استان با مشکل جدی هم پوشانی و انتن دهی مواجهند.
 
بهادری با اشاره به اینکه ارومیه جز ۸ شهر مصوب برای تبدیل شدن به شهر هوشمند انتخاب شده تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی در مدیریت شهری ،گردشگری ،کشاورزی و سایر بخشها بسیار موثر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست