اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دکتر مسعود قهرمانلو رئیس هیات اسکی استان آذربایجان غربی در پیامی درگذشت آقای بهروز امیری دبیر هیاتش را تسلیت گفت.

در پیام قهرمانلو آمده است ؛

انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم بهروز امیری

« و هر از گاه در گذر زمان بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـیکران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

درگذشت ناگهانی دوست ، همکار و همراه بی ادعا و مخلص همه این سال ها ” جناب آقای بهروز امیری ” دبیر فقید هیات اسکی استان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت ذات پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوست عزیز به اندازه ی دریای غم باشد و با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت قرار داده و خوب از این میهمان جدید و عزیز پذیرایی نماید.

این ماتم جانگداز را به خانواده محترم و ارزشمند امیری ، همکاران هیات اسکی و ورزشکاران بزرگوار صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌نمایم.

دکتر مسعود قهرمانلو

رئیس هیات اسکی استان آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست