اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

این عمل سخیف، کاری نکرد جز انسجام بیشتر ایران اسلامی و تسریع در  نابودی شما!

آوای مرز : فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه کرمان پیامی صادر کرد که نسخه‌ای از آن در اختیار رسانه ها منتشر شده است.

فراکسیون اهل سنت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در پیامی در خصوص حادثه کرمان نوشت: إِنَّ اللَّهَ لَعَنَ الْکَافِرِینَ وَأَعَدَّ لَهُمْ سَعِیرًا (۳۳ احزاب)؛ خداوند کافران را لعن کرده و بر آنان آتش افروخته دوزخ مهیّا گردانیده است.

در ادامه آمده است: قریب به نیم قرن از تشکیل جمهوری اسلامی ایران می گذرد و تداوم حضور استکبارستیز ایران اسلامی باعث شده است تا یاس و کینه‌توزی در دل رژیم کودک کش و حامیان آن بیش از پیش ریشه دوانده تا ضحاک‌گونه خون جوانان و کودکان و زنان و مردان این سرزمین اسلام پناه را برزمین ریزند؛ دریغا که فهمِ عقلِ مستکبر و خونخوار، حقیرتر از آن است که این جمله را درک کند؛ “ما ملت شهادتیم”.

در پیام فراکسیون اهل سنت مجلس آمده: از آغاز تاریخ اسلام و پیش از آن، سرزمین عزیز ما وطن چند هزار ساله‌ی ایرانیان بوده است و وهم کشور جعلی اسرائیل و حامیان آن از درک چنین عظمتی عاجز است.
دشمن بداند! هر قطره‌ی خونی که بر زمین جاری‌ست، درختی‌ست تناور و سلاحی‌ست جنگ‌آور؛حال دستان انتقام ملت مسلمان ایران و سایر آزادگان و مسلمانان جهان از هر سو بر منافع شما، چنان ضربت رستم داستان‌های کهن ایرانیان فرود خواهد آمد که خواب آشفته‌ی شما را کابوسی ابدی خواهد شد.
این عمل سخیف، کاری نکرد جز انسجام بیشتر ایران اسلامی و تسریع در  نابودی شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست