اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : پیکر خانواده “ایران نژاد” که طی مهاجرات به انگلستان در کانال مانش فرانسه غرق شدند، عصر دیروز در سردشت مراسم خاکسپاری آنها انجام گرفت.

به گزارش کردپرس، «رسول ایران‌نژاد» ۳۵ ساله اهل سردشت در آذربایجان غربی به همراه همسرش «شیوا محمدپناهی» ۳۵ ساله و دو بچه به نام‌های «آنیتا» ۹ ساله و «آرمین» ۶ ساله و نوزاد پانزده‌ ماهه‌شان به نام «آرتین» هفتم آبان ماه در راه مهاجرت به انگلیس از طریق کانال دریایی مانش به دلیل طوفان و واژگونی قایق در دریا غرق شدند و جان خود را از دست دادند

اجساد متوفیان حادثه دریایی مانش، پس طی مراحل قانونی و با همکاری وزارت امور خارجه و راه و شهرسازی پریشب از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران وارد کشور  شد و ظهر دیروز با حضور قشرهای مختلف مردم در آرمستان این شهر تشییع شد.

پنج عضو یک خانواده سردشتی در راه مهاجرت به انگلیس از طریق کانال دریایی مانش به دلیل طوفان و واژگونی قایق در دریا غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

پلیس فرانسه تنها اجساد چهار عضو این خانواده را پیدا کرد و سرنوشت کودک ۱۵ ماهه این خانواده معلوم نیست. مقامات فرانسوی می‌گویند بعید است جان به در برده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست