اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام قوانین مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران با جدیت در تمامی دستگاههای استان در حال پیگیری است.

جعفر ذوالفقاری در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی، درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاههای مختلف استان گفت: تمام قوانین مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران با جدیت در تمامی دستگاههای استان در حال پیگیری و اجرا بوده و مجموعه استانداری نیز تمام نیروهای ایثارگر خود را براساس مُرّ قانون، تبدیل وضعیت کرده است. 

وی افزود: از ظرفیت حضور ایثارگران در دستگاههای اجرایی، می توان برای رفع مسائل و مشکلات مختلف جامعه در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی استفاده کرد.

ذوالفقاری، ایثارگری را یک انتخاب آگاهانه در راه رضای خدا و خدمت به مردم معرفی کرد و ادامه داد: شهدا و ایثارگران بدون هیچ چشم داشتی در راه دفاع از کیان اسلامی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر اینکه امروز مدیون شهدای گرانقدر و ایثارگران هستیم، خاطرنشان کرد: عزیزانی که در راه اعتلای اهداف والای انقلاب اسلامی و دفاع از وطن از جان خود گذشتند، با خدا معامله کرده اند.

ذوالفقاری به توطئه های دشمنان جهت جدایی مردم از انقلابشان نیز اشاره کرده و افزود: وظیفه داریم با شناخت بیشتر ابعاد مختلف زندگی و شخصیتی شهدا و حرکت در مسیر آنها و اهدافشان در راستای حفاظت، حراست و حمایت از کشور عزیزمان و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست