اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به اهمیت دوره از انتخابات پیش رو در کشور افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید در قیامت خداوند بر اساس اعمال و آثار اعمال انسان او را محاکمه خواهد کرد بنابراین اگر کسی در انتخابات حضور نداشته باشد یا شخص اصلحی را انتخاب نکند و سبب بروز مشکل و مصیبتی در کشور شود در روز قیامت مسئول خواهد بود.

وی تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌های خود را ارائه دهند و از بدگویی، تخریب رقبا و بدزبانی جلوگیری کنند چرا که در شرایط فعلی مردم به برنامه‌ها توجه دارند.

امام جمعه ارومیه افزود: همچنین اگر مردم در این انتخابات شرکت نکنند خون شهدا پایمال شده و تمامی زحمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به هدر خواهد رفت بنابراین وظیفه ملی و شرعی همه مردم حضور در انتخابات و انتخاب شخص صالح برای ریاست جمهوری است.

قریشی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری مسیر کشور را تعیین می‌کند، عنوان کرد: باید با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه آمارها و کلیدی‌ترین شاخص‌های جمعیتی کشور، نشان می‌دهند که ایران از لحاظ ساختار سنی جمعیتی رو به میان سالی و پیری است تاکید کرد: جمعیت جوان روز به روز رو به کاهش است بنابراین باید برای تکثیر نسل در جامعه فرهنگ‌سازی مناسبی ایجاد شود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته رژیم صهیونیستی هر چه در توان داشت بر مردم فلسطین اعمال کرد و امروز شاهد آن هستیم که مقاومت و توسل به خدا جواب داد و مستضعفان بر مستکبران پیروز شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست