اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: کاهش شدید درآمدها ، شهرداری‌ها را در حوزه عمران و خدمات شهری با چالش جدی مواجه ساخته است.

پیمان آرامون در همایش شهرداران استان که با حضور معاون سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور و مدیران ستادی این سازمان برگزار شد گفت: در سال‌های اخیر با توجه به مشکلات مالی در کشور، شهرداری‌ها در تامین منابع مالی و تحقق درآمدها و پرداخت حقوق کارکنان با چالش جدی مواجه ساخته است.

وی حمایت از این نهاد مهم در حوزه مدیریت شهری را از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خواستار شد و افزود: ساماندهی سایت های پسماند شهری، فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، تقویت و تجهیز ماشین آلات عمرانی و آتش نشانی شهرداری‌ها، اتمام افق طرح های توسعه ای شهرها از مشکلات و ضرورت های حوزه مدیریت شهری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: تهیه بانک اطلاعاتی اسناد توسعه ای شهری و راه اندازی سامانه کنترل پروژه های عمران شهری از برنامه های در دست اجرای استان است که با تکمیل آن نظارت و برنامه ریزی در حوزه عمران شهری ارتقاء می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست