اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا ماهانه ۳۰ میلیارد تومان به تاسیسات و بخش گردشگری استان خسارت وارد شد.

 جلیل جباری با اشاره به خسارات بالای بخش گردشگری استان به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهارکرد: طی اسفند و فروردین ماه در اثر شیوع ویروس کرونا به خاطر کنسل تورهای گردشگری و هتل‌ها و نیز تأسیسات گردشگری میزان خسارات وارده به این بخش ماهانه ۳۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

او با اشاره به اتخاد رویکرد گدشگری مجازی به مهر گفت:در راستای رونق گردشگری با شعار در خانه بمانیم رویکرد این اداره کل اطلاع رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان با استفاده از فضای مجازی است که در این زمینه فیلم‌هایی از جاذبه‌های گردشگری استان تهیه شده و از طریق فضای مجازی معرفی می‌شود.

جباری با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا در کشور بیش از چهار هزار کلیپ و گزارش تصویری از جاذبه‌های گردشگری کشور تهیه و در فضای مجازی پخش شده است، افزود: برای این منظور باید فهرستی از ظرفیت‌های گردشگری استان تهیه و در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی عنوان کرد: مجوزهایی که برای ایجاد هتل‌ها و مراکز اقامتی برای بخش خصوصی صادر و متعاقب آن انواع حمایت‌ها و تسهیلاتی که به آنها ارائه می‌شود، هرکدام به نوبه خود در اشتغالزایی و رونق و جهش چرخه تولید تأثیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست