اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست ادا‌ره کل بازرسی ‌آذربایجان‌غربی گفت: سازمان بازرسی استان با ورود به قراردادهای شرکت آب و فاضلاب از تخلف آن جلوگیری کرد.

سجاد ده‌ده‌جانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: در جریان بررسی قراردادهای بی‌او‌تی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی مشاهده شد که شرکت مذکور در سال ۱۳۹۲ اقدام به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲۷ هزار میلیارد ریال با پیمانکار طرف قرارداد به منظور احداث و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب مهاباد کرده است.

وی تصریح کرد : برابر مفاد قرارداد منعقده، مقرر بوده پس از پایان مراحل ساخت تصفیه خانه مذکور، طرفین قرارداد نسبت به تدقیق و تعدیل واقعی هزینه‌های پروژه اقدام کنند که متاسفانه با وجود گذشت بیش از سه سال از بهره‌برداری پروژه و پیگیری‌های مدیران آب و فاضلاب استان، اقدامی عملی در این خصوص انجام نگرفته بود.

سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی گفت: در همین راستا سازمان بازرسی استان با تشکیل پرونده‌ای به موضوع ورود و پس از برگزاری جلسات متعدد فنی و تخصصی و با همراهی مدیرعامل آب و فاضلاب استان موفق شد نسبت به اصلاح مبلغ قرارداد به میزان حدود یک هزار میلیارد تومان اقدام کند.

وی افزود: گفتنی است در این اقدام که با رضایت و همراهی پیمانکار انجام شد، از پرداخت حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در وجه پیمانکار جلوگیری به عمل آمد.

ده ده جانی گفت: بنا به سیاست‌های ریاست سازمان مبنی بر پیشگیری به موقع از وقوع جرم و تخلف، سازمان بازرسی آمادگی دارد به عنوان عالی‌ترین مرجع نظارتی و با استفاده از ظرفیت و دانش فنی و تخصصی همکاران خود و به منظور حفاظت و صیانت از مسئولان و مدیران ولایی و سالم نسبت به ارائه مشاوره به دستگاه‌های مشمول با هدف حفاظت از بیت المال اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست