اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در چند روز گذشته ۱۴۲ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری در مناطق مختلف استان کشف و ضبط شد.

 سردار رحیم جهانبخش گفت: در چند روز گذشته، مأموران انتظامی استان با تشدید اقدامات کنترلی، موفق به کشف ۱۴۲ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری در مناطق مختلف شدند.

به گفته فرمانده انتظامی آذربایجان غربی این تعداد با انهدام سه باند قاچاق و حمل اسلحه کشف شده و در این ارتباط ۷ نفر دستگیر شده و به مقامات قضائی تحویل داده شده اند.

وی با بیان اینکه چهار دستگاه انواع خودرو سواری نیز از قاچاقچیان اسلحه، کشف و ضبط شد، افزود: کشفیات اسلحه در سال جاری با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد و نفرات دستگیر شده نیز افزون بر ۳۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کشف ۱۹قبضه سلاح جنگی و ۲۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در میاندوآب

 فرمانده انتظامی استان  همچنین از کشف ۱۹قبضه سلاح جنگی و ۲۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در عملیات اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان میاندوآب، خبر داد

سردار”رحیم جهانبخش” گفت: مأموران انتظامی شهرستان “میاندوآب” از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح در خصوص انتقال محموله ای از سلاح های جنگی و شکاری به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به داخل استان مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با رصد هوشمندانه خود مسیر تردد خودروی متهمان را در ایستگاه بازرسی شهید “محمد نژاد” شناسایی و با اخذ دستور از مرجع قضائی به محل اعزام و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان به کشف ۱۹ قبضه سلاح کلت جنگی و ۲۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در بازرسی از خودروی مذکور اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات ۲متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پایان بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح های غیر مجاز که زمینه ساز ناامنی درجامعه و سلب آسایش مردم می شوند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست