اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۲ هزار عینک صنعتی و کارگاهی قاچاق در محور ارومیه- تبریز خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار ناصر اصلانی  با بیان اینکه  در راستای اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران ایست بازرسی شهید کلانتری، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه به تبریز، به یک دستگاه سواری لیفان،  مشکوک و آن را توقیف کردند، گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۲ هزار عینک صنعتی و کارگاهی قاچاق کشف شد که قصد داشتند این محموله را از ارومیه به مقصد تبریز برسانند.

اصلانی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: سر این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد.

اصلانی در ادامه از توقیف یک اتوبوس حامل بار قاچاق در چایپاره خبر داد و افزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور ” ماکو – چایپاره “، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی گفت:در بازرسی از اتوبوس توقیفی، ۱۱۴ ثوب البسه خارجی،یک دستگاه لوازم خانگی، ۳۲ متر پارچه، ۱۶ کیلوگرم سیم تار و شمش فلز قاچاق به صورت جاساز کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست