اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از کلنگ  زنی ۹۷۰ مسکن مددجویی در استان خبرداد.

سعید فریور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بهزیستی گفت: ۱۱۶ واحد مسکن مددجویی در استان با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون در روز اول هفته بهزیستی افتتاح می شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در خصوص تعداد مددجویان استان گفت: ۸۰ هزار و ۱۵۶ خانوار مدد جو در استان وجود دارند همچنین ۳۹ هزار و ۷۱۶ خانوار هم  مستمری بگیرند.

وی تصریح کرد: از تعداد مستمری بگیران استان، ۵ هزار و ۴۱۴ خانوار مستمری بگیر اجتماعی، ۱۱ هزار و ۷۲۶ خانوار مستمری بگیر توانبخشی و ۲۳ هزار و ۵۴۲ خانوار از محل هدفمندی یارانه ها هستند.

او با بیان اینکه طی روزهای گذشته ۱۸۶و احد مسکونی مددجویی در سطح استان به بهره برداری رسیده است ادامه داد: از این تعداد واحد ۷۰ واحد ویژه مددجویان تک معلول و سایر مددجویان، ۳۴ واحد ویژه مددجویان دارای دو معلول و ۱۲ واحد خارج از تفاهم نامه دومعلول است.

فریور با بیان اینکه از ابتدای مردادماه بیش از ۸۰ هزار خانوار دارای معلول در استان با جمعیت بیش از ۳۴۸ هزار نفر مستمری دریافت خواهند کرد افزود: این مبلغ برای خانوارهای یک نفره ۱۶۱ هزار تومان، دونفره ۲۷۵ هزار تومان، سه نفره ۳۶۰ هزار تومان، چهارنفره ۴۶۶ هزار تومان وپنج نفره و بیشتر ۵۱۶ هزار تومان خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی اضافه کرد: در استان ۶۴ مرکز توانبخشی ،۷۲۷ مهدکودک ،۲۰ مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و خیابانی ،۱۸ مرکز سرای سالمندان ،۱۶ مرکز بیماران روانی مزمن و ۱۶ مرکز حرفه‌آموزی تحت پوشش بهزیستی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه بهزیستی استان ۸۰ هزارو ۱۵۶ خانوار مددجو با تعداد کل ۳۴۸ هزارو ۲۱۵ نفر تحت پوشش قرار داده است گفت: در حال حاضر مستمری بگیران از محل هدفمندی یارانه‌ها ۲۳ هزار و ۵۴۲ نفر، مستمری بگیران اجتماعی پنج هزار و ۴۱۴ خانوار و مستمری بگیران توانبخشی: ۱۱ هزار و ۵۴۲ نفر خانوار است.

فریور با بیان اینکه رویکرد این اداره کل بهره مندی از ظرفیت و توان تمامی دستگاه‌های اجرائی برای بهبود شاخص‌های اجتماعی جامعه است ادامه داد: در این مسیر از همه نخبگان و سازمانهایی که صاحب توانمندی معنوی و فکری هستند دعوت به همکاری مشترک می‌کنیم.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با تبریک هفته بهزیستی افزود: شعار امسال هفته بهزیستی همزمان با سی و نهمین سال تشکیل سازمان بهزیستی کشور، به زیستن در گام دوم؛ شفافیت، توانمندسازی، ارتقای سلامت اجتماعی نامگذاری شده است.

از ۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی تعیین شده است.

در همین خصوص نیز فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز گفت: امروز آیین کلنگ‌زنی ۱۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی با مشارکت سپاه ارومیه و افتتاح ۲۲ واحد مددجویی با مشارکت کمیته امداد و سپاه ارومیه انجام شد.

حبیب شهسواری امروز در آیین کلنگ زنی ۱۴۰، واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی با مشارکت سپاه ارومیه تاکید کرد: تامین اعتبار این مسکن ها، از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهد و  افتتاح  ۲۲ واحد مسکونی مددجویی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و سپاه ارومیه از محل اعتبارات قرارگاه حمزه  بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایحان‌غربی همچنین از کلنگ‌زنی یک هزار واحد مسکن مددجویی در سطح استان طی هفته بهزیستی خبر داد و گفت: این واحدها با همکاری مشترک بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مساحت ۵۰ متری ساخته می‌شوند و برای هر واحد از آنها ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بهزیستی و سپاه در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست