اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ۳ نفر در استان براثر مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن فوت کردند.

باقر بهرامی به ایسنا افزود: در سال جاری ۳نفر در استان براثر مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن فوت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود ۵۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

او با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون ۳۶ماموریت درخصوص مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن توسط نیروهای اورژانس استان انجام شده، تصریح کرد: تعداد کل مسمومین ناشی از گاز مونوکسید کربن در این مدت  ۶۳ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود که ۷۱ نفر بوده ۱۱ درصد کاهش را نشان می دهد.

بهرامی اظهار کرد: از بین مسمومین نیز ۶ نفر در محل درمان و ۵۴ نفر نیز به بیمارستان جهت درمان اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: در پاییز امسال و شروع فصل سرما تعداد ۱۹مورد ماموریت توسط نیروهای اورژانس در خصوص گاز گرفتگی انجام شده که ۷۲درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود نشان می دهد که دراین ماموریت ها ۳۶ مورد مسمومیت ثبت شده که ۳۸درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود نشان می دهد.

بهرامی ادامه داد: با توجه به شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی هم استانی ها حتما در نصب سیستم گرمایشی و دودکش ها دقت لازم را داشته و محلی برای تهویه هوا در محل زندگی خود تعبیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست