اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امروز در سالروز بزرگداشت ۱۳ آبان ماه، مردم آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی این روز شرکت کرده و بانگ مرگ بر آمریکا سردادند.

مردم آذربایجان‌غربی امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان با ابنگ الله اکبر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و پشتیبانی از نظام اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان را به نمایش گذاشتند.

امروز مردم در ارومیه مرکز استان، مسیر تجمع مردم در میدان ولایت فقیه به سوی میدان ایالت را پیمودند و عهد خود را با آرمان های انقلاب دوباره کردند.

در شهرستان های ۱۷ گانه استان نیز دانش آموزان دوشادوش مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین انزجار از استکبار و با به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا در راهپیمایی امروز با سایر هم وطنانشان همگام شدند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در این مراسم گفت: حضور مردم نشان می‌دهد که مساله مبارزه با استکبار و ظالم که توسط امام راحل آغاز شده، در وجود این مردم رخنه کرده است.

حجت‌الاسلام  سید مهدی قریشی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مساله مبارزه با استکبار به نسل‌های جدید هم منتقل شده است و مردم ایران همواره بر علیه ظالم و استکبار وارد میدان شده‌اند تا انزجار خود را علیه نظام سلطه و در راس آن آمریکا نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست