اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان با حضور ترابی فرماندار پیرانشهر ،خضری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،خدادادی معاون اداره کل ورزش و جوانان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

در این مراسم با اهدای حکم سرکار خانم محمودی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر معرفی و از خدمات خوشبخت قدردانی شد.

رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص این تغییر به خبرنگار کردپرس گفت: از اینکه در سطح استان آذربایجان غربی برای اولین بار سکان هدایت اداره ورزش و جوانان یک شهرستان را به یک بانوی موفق و ورزشکار می سپاریم جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: در پست‌های مدیریتی شهرستان حضور بانوان به عنوان بخش مهمی از جامعه همواره کم رنگ بوده که امیدواریم با این انتصاب بجا مسیر انتصاب بانوان در پست‌های دیگر مدیریتی و کلان شهرستان هموار گردد.

خضری اظهار داشت: بانوان پرورش دهنده جامعه هستند و فعالیت بیشتر بانوان در عرصه‌های ورزشی می‌تواند موجب تزریق روحیه شادی و نشاط در جامعه شود و امیدواریم با انتخاب خانم محمودی تمایل بانوان به فعالیت‌های اجتماعی بیشتر شده و نقش پررنگ‌تری در جامعه داشته باشند.

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر بدون حضور “کیوان خوشبخت” رئیس سابق این اداره برگزار و با اهداء حکم ریاست به خانم ” اثمر محمودی” که کارمند شاغل در قسمت اداری اداره ورزش و جوانان پیرانشهر است انجام شد.

در طول ۱۰ روز گذشته این سومین مسئولی است که در شهرستان پیرانشهر تغییر پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست