اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار چالدران عامل اصلی محرومیت این شهرستان را عدم خودباوری در مردم عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۲۶ روستای این شهرستان کوچک خالی از سکنه است.

حسن محمدزاده دوشنبه شب در آئین افتتاح نمایشگاه عکس گروهی چالدران سربلند که به همت بنیاد علوی و آژانس عکس مستند «سو» برپا شده است اظهار کرد: مردم با خودباوری و پیگیری از مسئولان باید برای پیشرفت این شهرستان تاریخی و با ظرفیت‌های گوناگون طبیعی و بکر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ما مسئولان در بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان چالدران و پیشرفت آن کم‌کاری کرده‌ایم، اظهار کرد: مردم این شهرستان باید با خودباوری مسئولان را برای توسعه، پیشرفت و ارائه خدمات تحت فشار بگذارند.

محمدزاده با بیان اینکه اتحاد و همراهی همگانی برای رشد و پیشرفت این شهر مورد نیاز است، تصریح کرد: برای حمایت و همکاری با تمام کسانی که برای توسعه شهر ایده دارند، آمادگی کامل داریم.

فرماندار چالدران طبیعت بکر، آب و هوای ایده‌آل، زمین‌های حاصلخیز کشاورزی، وجود بیش از ۱۰۰ اثر تاریخی ثبت ملی و بنای تاریخی جهانی قره کلیسا، محل وقوع جنگ تاریخی چالدران و ۱۶۴ کیلومتر مرز زمینی مشترک با کشور ترکیه را از جمله ظرفیت‌های توسعه و پیشرفت این شهرستان قلمداد کرد و گفت: چرا باید با وجود این ظرفیت‌ها، از ۲۲۰ روستا و آبادی تنها ۹۴ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت داشته باشد و بقیه روستاها خالی از سکنه باشند؟

محمدزاده با اشاره به برپایی نمایشگاه چالدران سربلند در محل وقوع جنگ تاریخی چالدران خاطر نشان کرد: متأسفانه تاکنون در خصوص معرفی این مکان و بهره‌برداری از قدمت تاریخی آن برای گردشگری کم‌توجهی صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست