اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: بارش برف و کولاک شدید راه دسترسی به ۵۶۱ روستا در جنوب استان را بسته است و تلاش‌ برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها ادامه دارد.

ارسلان شکری افزود: علیرغم بازگشایی محورهای روستایی در اکثر محورهای استان ولی به علت کولاک شدید شب گذشته در حال حاضر ۵۶۱ روستا  مسدود شده است.

اواضافه کرد: این تعداد روستا به‌طور عمده در شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر و مهاباد در جنوب استان واقع شده است که تلاش خواهد شد ظرف چند روز آینده راه دسترسی تمامی این روستاها بازگشایی شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: تا روز گذشته از مجموع حدود ۵۰۰ روستایی که راه دسترسی آنها در بارش قبلی مسدود شده بود ۳۵۰ روستا بازگشایی شد که با بارش مجدد برف و به دلیل کولاک شدید دوباره راه این تعداد روستا نیز مسدود شد.

شکری تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و شهروندان تلاش کنند از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و به هنگام رانندگی در رورزهای بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، سالم بودن لاستیک ها و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست