اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

ابراهیمی بسطامی اظهارداشت: بیمه دی شرکت سهامی عام و در بورس قابل واگذاری و خریداری است و ٣۶٠ ميليارد تومان حاصل از سود سهامداران  و خانواده های شهدا و ایثارگران و سرمایه اسمی شرکت به بیش ١٠ هزار میلیارد تومان رسیده است.

آوای مرز : مدیر بیمه دی آذربایجان غربی گفت:  ۵۶ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات بیمه دی قرار دارند.

سعید ابراهیمی بسطامی در نشست خبری گرامیداشت سالگرد تاسیس بیمه دی گفت :  بیمه دی در سال ١٣٨٣ تاسیس گردید و در سال ١٣٩۶ با توجه به سیاست دولت خدمات بیمه ای در حوزه درمانی به خانواده های جامعه هدف بنیاد شهید و جانبازان و امور ایثارگران انجام می دهد.

ابراهیمی بسطامی افزود : در کل کشور یک میلیون و ٧٠٠ هزار و در استان آذربایجان غربی ۵۶ هزار نفر بیمه شده جامعه هدف تحت پوشش بیمه قرار دارند.

وی تاکید کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون ۵٠٠ میلیارد ریال بصورت مستقیم و ٩٠٠ میلیارد ریال برای مراجع طرف قرارداد  پرداخت شده است.

ابراهیمی بسطامی از ایجاد شعبه تخصصی درمان در ارومیه خبر داد و گفت : در کل استان در ۶٠ دفتر نمایندگی و پیشخوان دولت ارائه خدمات صورت می گیرد.

مدیر بیمه دی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با ٢۵٢ مرجع درمانی طرف قرارداد هستیم، تاکید کرد : برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر بخش ویژه ایثارگران در بیمارستان خصوصی شمس ارومیه دایر گردیده است.

وی در ادامه از خدمت دارورسان نیز خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت سالمندی برخی از خانواده های جامعه هدف داروهای افراد تحت پوشش به درب منازل ارائه می شود.

ابراهیمی بسطامی در خاتمه سخنان خود اظهارداشت: بیمه دی شرکت سهامی عام و در بورس قابل واگذاری و خریداری است و ٣۶٠ میلیارد تومان حاصل از سود سهامداران  و خانواده های شهدا و ایثارگران و سرمایه اسمی شرکت به بیش ١٠ هزار میلیارد تومان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست