اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: با توجه به گستردگی و اهمیت دانشگاه‌ها، باید بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف نقش اساسی ایفا کند و دانشجویان بسیجی نیز در میدان خدمت حضور فعال و پررنگ داشته باشد.

محمدحسین کفعمی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی افزود: مساله محوری که توسط بسیج دانشجویی مطرح و با تایید مقام معظم رهبری شکل گرفت، در راستای حل مشکلات مردم است و باید  همه به آن اهتمام داشته باشیم.

وی اضافه کرد: جوانان انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستند که در سنگر دانشگاه با ارتباط مستقیم با اساتید که فرماندهان جنگ نرم هستند، عرصه مبارزه و جهاد را ترسیم و تبیین می‌کنند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، بر تزریق امید به جامعه تأکید کرد و ادامه داد: ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه در راستای اهداف آمریکا و تهی کردن جوانان کشور است بنابراین ایجاد امید ابتدایی‌ترین جهاد در فضای دانشگاهی و کشور است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: روسای دانشگاه‌ها نباید استقلال رای خود را فدای دیگران کنند.

سردار حبیب شهسواری با اشاره به اهمیت جذب افراد توانمند در جایگاه هیات علمی دانشگاه‌ها افزود: در جذب نیروی انسانی و هیات علمی تک بعدی نگاه نکرده و باید بر تخصص افراد توجه شود.

فرمانده بسیج دانشجویی  استان هم تاکید کرد: کار سختی در پیش داریم اما این سختی ها شیرینی خود را دارد چرا که کار برای خدا انجام می دهیم، کار خدا هیچوقت روی زمین نمی ماند که اگر انجام دادیم ماجوریم و اگر انجام ندادیم خدا کار خود را به کسان دیگری واگذار می کند.

منتظر خراسان، ابراز کرد: طی چند هفته گذشته در این مسئولیت با دیدارهای انجام شده، می توان گفت فضای استان برای پیشرفت و توسعه بسیج فراهم بوده و در این راستا تلاش های بیشتری انجام خواهیم داد.

در پایان این جلسه، حجت منتظر خراسانی به عنوان فرمانده جدید ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست