اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حضور سرپرست کمیته پیکل بال کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهری، اولین مجموعه تخصصی رشته ورزشی پیکل بال کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

حسن مهاجر سرپرست کمیته پیکل بال کشور در حاشیه افتتاح این مجموعه گفت: این مجموعه تخصصی برای اولین در کشور ویژه رشته ورزشی پیکل‌بال احداث شده است.

او افزود: پیکلبال ورزشی جذاب و جهانی برای تمامی سنین است که در حال حاضر یکی از سریعترین ورزش های در حال رشد جهان لقب گرفته و در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس نیز یکی از رشته‌ها خواهدبود.

رامین امید باراندونزی سرپرست کمیته پیکلبال آذربایجان‌غربی هم افزود: برای مجموعه تخصصی پیکل‌بال ارومیه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال طی شش ماه هزینه شده و این زمین آماده برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی است.

باراندونزی اظهار کرد: این مجموعه تخصصی برای اولین بار در کشور راه‌اندازی شده و در استان‌های دیگر از زمین‌های سایر رشته‌های ورزشی استفاده می‌شود.

او با بیان اینکه کلاس‌های تابستانی این رشته ورزشی از تیرماه آغاز خواهد شد اضافه کرد: دوره‌های درجه ۳ داوری و مربیگری این ورزش با حضور داوطلبانی از سراسر کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

پیکل بال ترکیبی از سه ورزش تنیس، پینگ‌پنگ و بدمینتون است و در زمینی کوچک‌تر از زمین تنیس انجام می‌شود. راکت‌های پیکل‌بال مانند راکت‌های پینگ‌پنگ، سفت است و توپ‌های حفره‌دار این ورزش در حین بازی باید از روی تور رد شود و این بازی را می‌توان دو نفره یا چهار نفره انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست