اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل جدید پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر معرفی شد. 
 
امروز صبح طی مراسمی و با حضور ناظر گمرکات آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان، اکبر احمدپور به عنوان مدیرکل گمرک تمرچین معرفی  شد.
 
احمد برکابیان ناظر گمرکات آذربایجان غربی در این مراسم گفت: تلاش و کوشش برای رفع موانع و مشکلات پیش روی صادرات و تلاش برای افزایش رونق اقتصادی منطقه و حجم مبادلات مرزی باید در اولویت قرار گیرد که برای محقق شدن این مهم، صداقت و مدیریت مسئولین در اجرای امورات را می طلبد.
 
ناظر گمرکات آذربایجان غربی تصریح کرد: لازمه رونق اقتصادی همکاری همه دستگاه ها و ادارات در مرز  است تا شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی در منطقه باشیم که بر همین اساس امسال توانسته ایم تا ۷۰۰ کامیون صادرات در یک روز را داشته باشیم.
 
سید علی ترابی فرماندار پیرانشهر نیز ضمن تقدیر از زحمات سلیمان نژاد مدیر سابق این گمرک گفت: رشد و اعتلای توسعه منطقه در گرو برقراری نظم و اجرای قوانین و مقررات در راستای افزایش حجم مبادلات می باشد.
 
ترابی افزود: مرز تمرچین فقط یک مرز تجاری نیست بلکه می تواند از این ظرفیت در تبادل فرهنگ نیز استفاده کرد ‌که امیدواریم با حضور مدیرکل جدید شاهد افزایش تبادلات فرهنگی و اقصادی بین دو کشور ایران و عراق باشیم
 
گمرک تمرچین در مرز عراق و ایران و در شهر پیرانشهر واقع شده است و امسال ٨٣٠ هزار تن کالا به ارزش ۶٩٨ دلار حجم کالای مبادله شده در این گمرک بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ برابر رشد داشته است.
 
گفتنی ‌‌است؛‌در این مراسم از زحمات مرحمت سلیمان نژاد مدیر کل سابق گمرک تمرچین قدردانی و اکبر احمد پور به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست