اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مدیر عامل باشگاه سردار بوکان گفت: اگر مسولان ورزشی استان و شهرستان از تیم سردار حمایت مالی نکنند، فدراسیون فوتبال در صورت تداوم بدهی های سردار بوکان ، این تیم را به لیگ پایین تر هدایت خواهد کرد.

فرهاد بازگلی در گفت و گو با کانال رسمی سردار بوکان اظهارکرد: تیم سردار بوکان در فصل های ۹۴ و ۹۵ و ۹۶ بدهی هایی داشته که تاکنون پرداخت نشده است و با توجه به اینکه در شروع فصل جاری مسولان استانی و شهرستانی از این تیم اعلام حمایت کردند اما تا کنون به هیچکدام از وعده های خود عمل نکرده اند .

او ادامه داد: در حال حاضر بدهی های گذشته در فدراسیون فوتبال کشور تسویه نشده و همین امر منجر به صدور احکام جریمه ایی از سوی این نهاد برای تیم سردار شده است.

مدیر عامل باشگاه سردار گفت: اگر مسولان تا یک ماه آینده مبلغ بدهی فصل های گذشته را تسویه حساب نکنند فدراسیون فوتبال از تیم سردار بوکان امتیاز کسر می کند و در صورت تداوم این بدهی در نهایت فدراسیون فوتبال کشور تیم سردار بوکان را به لیگ پایین تر هدایت خواهد کرد.

گفتنی است؛ چند روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در یکی از سنگین ترین احکام خود پنجره زمستانی نقل و انتقالات برای ۱۱ باشگاه را بست که در میان این اسامی نام باشگاه سردار بوکان نیز دیده می شود.

همچنین در حکمی دیگر بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سردار بوکان به دلیل استفاده از شعارهای موهن و پرتاب اشیاء به داخل زمین از سوی هواداران ۸ میلیون تومان جریمه شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست