اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع ۳۷۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

سردار حبیب شهسواری در آئین بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی شهرستان چالدران اظهارکرد: تا کنون در استان بیش از ۳۷۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است که سهم شهرستان چالدران در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی نزدیک به شش هزار بسته است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای رزمایش کمک مومنانه یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه تقدیم زوج‌های تازه ازدواج کرده محروم آذربایجان غربی شده است.

سردار شهسواری در زمینه طرح‌های محرومیت زایی در چالدران نیز گفت: این پروژه‌ها از پروژه ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی استان است که از اعتبارات قرار گاه حمزه سیدالشهدا، سپاه شهدای استان و چالدران بر اساس قرار داد مابین کمیته امداد امام (ره) استان ساخته شده است.

سرهنگ نقشی فرمانده سپاه چالدران گفت: پنج مورد از این طرح‌های عمرانی با هدف محرومیت زدایی در زمینه‌های کشاورزی و ورزشی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان چالدران به بهره برداری رسید.

در ادامه با حضور سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان ۱۸ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در شهرستان چالدران به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها با هدف محرومیت زدایی، افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی و ارائه خدمات بهتر به مردم این شهرستان در مناطق شهری و روستایی چالدران احداث شده است.

همچنین با حضور فرمانده سپاه شهدای استان ۲۵۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

بازدید از طرح‌های عمرانی معاونت مهندسی سپاه چالدران و تجلیل از مدافعان عرصه سلامت از جمله دیگر برنامه سفر یک روزه فرمانده سپاه شهدای استان به شهرستان چالدران بود.

با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۵۰۰ خانوار شهری و روستایی از مزایای آنان بهره مند شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست