اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: بیش از۶۰درصد زکات آذربایجان غربی به فقرا اختصاص یافته است.

تقوی در نشست خبری بااصحاب رسانه که درسالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد افزود: طبق قانون ۶۹درصد از زکات دریافتی باید به فقرا اختصاص یابد ولی باتوجه شرایط استان بیش از۶۰ درصد زکات جمع آوری شده استان درسال گذشته به فقرا اختصاص یافته است.

رئیس شورای عالی زکات کشور بااشاره به اینکه زکات از ضروریات دین اسلام است تصریح کرد: شورای زکات با همکاری کمیته امداد که مسئولیت محروم شناسی رابرعهده دارد تشکیل شده تابراساس سیاست ها زکات را جمع آوری و دربین نیازمندان توزیع کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بااشاره به اینکه باوجود شرایط اقتصادی کشور پرداخت زکات درکشور سال به سال افزایش می یابد خاطرنشان کرد: درسال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان زکات در کل کشور جمع آوری شد که امید است در سال های آینده به هزار میلیارد برسد.

آیت اله تقوی یادآور شد: درسال گذشته بیشترین زکات مربوط به غله بوده و استان های فارس و خوزستان بیشترین زکات را پرداخت کردند.

وی باتاکید بر اینکه درتلاش هستیم جهادسازندگی را دوباره درکشور باتوجه به شرایط کشور احیا کنیم اظهار کرد: طرح احیای جهادسازندگی با محور رونق اشتغال و تولید به رهبری ارسال شده و هم اکنون درحال بررسی است که در صورت تصویب طرح توسط ایشان باعث رونق اشتغال در روستاها و بازگشت روستاییان به روستاهای خود خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه باید مشوق درحوزه کشاورزی باشیم تا تولید ملی افزایش یابد افزود: وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت سنگین درمقابل با سود جویان که قصد دست درازی به ثروت واراضی ملی دارند،داشته و باآنها برخورد جدی می کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: سلامت بهداشتی و ذبح شرعی اولویت اصلی جهادکشاورزی در ورود گوشت از کشورهای دیگر بوده و بدون نظارت علمای مربوطه هیچ گوشتی از کشورهای دیگر وارد کشور نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست