اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : همایش مدیران حراست دستگاه های اجرایی آذربایجان‌غربی با حضور مدیرکل اطلاعات ، رئیس و مسئولین حراست کل استان برگزار گردید.

در این همایش بخشی از اقدامات متنوع اداره کل اطلاعات استان در عرصه های امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … تشریح گردید.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در این همایش ضمن تشریح آخرین وضعیت اقتصادی، سیای و امنیتی کشور و با اشاره بر اهداف متعالی نظام اسلامی در رشد و توسعه همه جانبه کشور، ضمن تاکید بر ظرفیت های عظیم حراست دستگاه ها، سالم سازی محیط های اداری، صیانت از حقوق شهروندی، حفاظت از دارایی های ارزشمند نظام، ارائه مشاوره های هوشمندانه و کارشناسی به مدیران مجموعه جهت افزایش کارایی و اثربخشی نظام تصمیم گیری، مقابله و مبارزه قاطع با فساد اداری و اقتصادی را از مهم ترین وظایف و اولویت های کاری مجموعه حراست های استان اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های شاخص اداره کل اطلاعات استان در زمینه مبارزه با تروریسم ، برخورد قاطع با فساد در شهرداری ها و قلع و قمع سرکردگان ارازل و اوباش اعلام کرد : این اقدامات بازخورد های بسیار مثبت و رضایتمندی عموم مردم از این اقدامات نشان دهنه مطالبه مردم از دستگاه های نظارتی و قضایی برای برخورد قاطع با فساد و برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه بوده و دستگاه های حاکمیتی در عمل به وظایف قانونی خود همواره از حمایت عمومی و گستره مردم برخوردار هستند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی هم افزایی با مدیریت عالی و کلیه مدیران را از دیگر وظایف خطیر حراست ها دانست و خاطرنشان کرد : بر اساس رهنمودهای رهبری، همه ما موظف هستیم در راستای کمک به دولت مردمی و افزایش رضایتمندی مردم، همه توان و ظرفیت خود را پای کار آورده و به وظایف قانونی خود عامل و پایبند باشیم.

در ادامه این همایش، رئیس حراست کل استان نیز به تشریح اصلی ترین راهبرد های کاری حراست ها پرداخت و جایگاه حراست دستگاه ها در تامین امنیت و سالم سازی محیط های اداری را تبیین کرد.

وی با ارائه گزارشی به ارائه نتایج برخی از اقدامات حراست ها که منتج به برخورد با عناصر مفسد و مسئله دار گردیده پرداخت و اظهار کرد : خوشبختانه مجموعه حراست استان اقدامات بسیار ارزنده و اثر گذاری در این حوزه دارد که بخش بسیار کوچکی از این اقدامات رسانه ای می گردد لکن دستورات رهبری و مطالبات به حق مردم ، وظایف سنگینی را بر دوش حراست ها گذاشته است که عمل به این وظایف جز از طریق تلاش شبانه روزی و کار جهادی، میسر نخواهد شد.

او حراست ها را پناهگاه و محل اعتماد مراجعان به دستگاه های مختلف استان دانست و عمل به توصیه های حراستی را از عوامل موفقیت مدیران دستگاه ها و افزایش رضایتمنمدی مردم برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست