اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :اولین جلسه مجمع خیرین پیشگری از آسیب های اجتماعی استان آذربایجان غربی در دادگستری ارومیه برگزار گردید.
مرتضی اتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در این جلسه گفت : تلاشها و زحمات زیادی صورت گرفته تا امروز ما شاهد تشکیل این مجمع که رویدادی مبارک است باشیم و برای ما بزرگترین افتخار است که در این جمع فرهیخته هستیم.
وی افزود : هزاران علل و عوامل باید دست به دست هم دهد تا فردی به آن درجه از فرهیختگی و کمال برسد که شروع کند در جامعه به آسیب دیدگان و مجرمین و آنانی که متهم و محکوم هستند و همه میخواهند آنها را مجازات کنند دست آنها را بگیرد و به آنها کمک کند و اصل هم این است.
در ابتدای جلسه رجبی رئیس اداره پیشگیری های اجتماعی و فرهنگی استان نیز با اشاره به خلاء و آسیبهای اجتماعی گفت : ما با شناسایی خلاء های اجتماعی سعی خواهیم کرد نگاه سنتی در بحث امر خیرین را به یک نگاه جدید علمی و بر اساس آسیب ها تبدیل کنیم.
وی هدف اساسی معاونت پیشگیری از وقوع جرم را کاهش ورودی پرونده ها به محاکم با هدایت امور خیریه در زمینه های مختلفی همچون تامین سپاری، تامین مالی زندانیان و اشتغال زایی برای زندانیان و استفاده از ظرفیت خیرین در زمینه صلح و سازش بر شمرد.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای مجمع خیرین استان به بیان نکته نظرات خود پرداختند و در پایان مصوبات و تصمیماتی به تصویب اعضاء رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست