اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: چندین هزار تن سهمیه آرد آذربایجان غربی را به بهانه اینکه در کارتخوان پول واریز نشده حذف کردند در حالیکه خیلی از افراد حتی پولی ندارند که نان خریداری کنند و حتی نان را از نانوایان قرض می گیرند. چرا باید معاون اول رئیس جمهور سهمیه آرد آذربایجان غربی را کم کند؟

سید سلمان ذاکر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری، گفت: موضوع اصلی در حوزه انتخابیه بنده امروز موضوع نان و مرغ است.

او ادامه داد: چندین هزار تن سهمیه آذربایجان غربی و ارومیه را حذف کردند آن هم به بهانه اینکه در کارتخوان پول واریز نشده و یا تراکنش کم بوده است.

ذاکر با بیان اینکه متاسفانه خیلی از افراد حتی پولی ندارند که نان خریداری کنند، گفت: برخی افراد حتی نان را از نانوایان قرض می گیرند.

نماینده مجلس تاکید کرد: چرا باید آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور سهمیه آرد استان آذربایجان غربی را کم کند، چرا باید نهاده های دامی به این استان نرسد و نتیجه آن، نبود مرغ برای مردم شود.

او تاکید کرد: کمبود نهاده های دامی در استان آذربایجان غربی به نبود محصول مرغ در این استان منجر شده است.

ذاکر تصریح کرد: از هیات رئیسه مجلس تقاضا داریم دستورات لازم را در این بخش صادر کند چرا که این مسئله در حال امنیتی شدن است و مردم نگران این موضوعات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست