اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در عصرگاه روز چهارشنبه ۲۸ مهر در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار می شد با تبریک ایام هفته وحدت و میلاد با برکت حضرت پیامبر (ص) و امام صادق(ع) گفت: باید در این ایام خجسته مدد بگیریم از انفاس قدسیه حضرت ختمی مرتبت و در جهت رفع مشکلات مردم خصوصاً واحدهای تولیدی و کارخانجات تعطیل شده قدم برداریم.
ناصر عتباتی با اشاره به بازدید چند ساعت قبل خود از زندان ارومیه گفت: آنچه که در زندانها می بینیم مشکلات اقتصادی و معیشتی موجب بزهکاری تعدادی از انسانها و نهایتاً در بند شدن آنها و گرفتاری خود و خانواده آنها شده است و کمک به اقتصاد و رفع موانع تولید در واقع به معنی کاستن از آسیب های اجتماعی و بزهکاری در جامعه می باشد.
رئیس کل دادگستر استان جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی را فرصت مغتنم و ارزشمندی دانست که می تواند گره های مشکلی را که در کار واحدهای تولیدی افتاده و آنها را از فعالیت بازداشته است را باز کند و چرخ تولید را به حرکت در آورد.
عتباتی در ادامه جلسه که مشکلات واحد تولیدی فولاد ارومیه مورد بررسی اعضا قرار گرفته بود گفت: مدت مدیدی هست که این واحد تولیدی معطل افتاده و مقدار زیادی منابع ملی و همچنین دستگاهها و لوازم کارخانه در حال خاک خوردن هستند و بلا استفاده افتاده اند در حالیکه با کمی همت و درایت می توان مشکلات این واحد تولیدی را حل و بیش از ۱۰۰۰ نفر را در آن به کار گمارد.
وی به صورت جدی از مسئولین حاضر و مالک کارخانه و سرمایه گذار خواست تا مشکل این واحد حل و کارهای مقداماتی فعال شدن آن آغاز شود.
عتباتی خبر خوشی که در مورد فولاد ارومیه داد: حل مشکلات آن و آغاز به کار عملیات راه اندازی آن در ایام نزدیک آتی خبر داد و ابراز امیدواری کرد در چند ماه آینده هم این واحد تولید بزرگ به مراحل تولید برسد.
حاصل این جلسه، ۲ مصوبه بسیار مهم بوده که برابر مصوبه اول توافق و تفاهمی بود که بین بانک های ملی و تجارت در جهت مختومه نمودن پرونده های مطروحه طبق نظرات کارشناسی و فک رهن از اسناد تودیعی بود و متعاقباً پس از فک رهن و انتقال سهام طی هفته آتی کارخانه به خریدار واگذار شود و واحد تولیدی راه اندازی گردد.
پس از حصول نتیجه در پرونده واحد فولاد ارومیه، پرونده تاناکورای ارومیه که از سال۸۵ موضوع آن در دادگاه مطرح بوده و احکام قطعی صادره به لحاظ طرفیت تعداد زیادی از بازاریان امکان اجرایی نداشته و مشکلات عدیده ای را هم فراهم آورده بود و محکوم له پرونده هم از استیفای حق خود محروم مانده بود در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور وکلای طرفین و مسئولین شهری و تعدادی از بازاریان مزبور مطرح گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست