اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : این بارش که از بامداد روز جاری/پنجشنبه/ آغاز شد و همچنان ادامه دارد، خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان را به دنبال داشته و اختلال هایی نیز در رفت و آمد مردم به وجود آورده‌ است.
برخی از خیابان های شیب دار ارومیه در ساعت های تردد کارمندان و مردم به محل کارشنان نمک پاشی یا برف روبی نشده بود و از دیدگاه مردم، اختلال در تردد ناشی از آن به شمار می رفت.
مدارس ابتدایی طبق روال در روزهای پنجشنبه تعطیل است اما برخی از کارمندان و بازاریان ارومیه تا این ساعت از روز ترجیح داده اند تا در منزل بمانند و در محفل گرم خانوادگی خود و از پشت پنجره نظاره گر بارش نم نم برف باشند.
کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی نیز در خصوص وضعیت آب و هوای استان به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر ارومیه که از نخستین ساعات بامداد شاهد بارش برف بوده، شهرستان های جنوبی استان نیز برفی است.
مهدی کریمی  در گفتگو با ایرنا اضافه کرد: بارش برف تا عصر روز جاری با شدت ادامه یافته و سپس این بارندگی ها کم کم کاهش می یابد.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نقده گرم ترین شهرستان آذربایجان غربی و میاندوآب با ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر و چالدران با ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهرستان های استان بودند؛ دمای ارومیه نیز بین چهار و هفت درجه سانتیگراد زیر صفر در نوسان بوده است.
کریمی افزود: از اواخر وقت امشب افت دما به میزان سه تا چهار درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه هم در جریان بازدید از معابر  و خیابان ها تاکید کرد : نیروها و امکانات شهرداری در حالت آماده باش هستند و از زمان شروع بارش اقدام به بروفروبی معابر اصلی می کنند.

وی گفت : اولویت اصلی با معابر اصلی است و تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بازنگه داشتن معابر همزمان با بارش هاست ، با این حال بخاطر همه مشکلات از مردم عذرخواهی می کنم ولی با توجه به فراوانی معابر از شهروندان درخواست می کنیم در پاکسازی و برفروبی به خانواده خودشان در مدیریت شهری کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست