اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” استفاده می کنیم.

محمدصادق معتمدیان در جمع مردم روستای قهرمانلوی سفلی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم و به ویژه ساکنان روستاها در اولویت قرار دارد، افزود: مشکلات مطرح شده توسط مردم این روستا بررسی و براساس زمان بندی مناسب و مشخص مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار مناسبی توسط نظام جمهوری اسلامی در مناطق مختلف کشور و به ویژه روستاها در سال‌های گذشته انجام شده است، گفت: روند خدمت رسانی به مردم تمام نشده و این روند تا رفع کامل نیازها و مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان غربی همچنین محرومیت زدایی و حمایت از ارتقای شاخص ها در مناطق کم برخوردار و روستاها را از سیاست ها و برنامه های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: یکی از موضوعات اولویت دار در استان، توجه به حاشیه شهرها و اجرای برنامه های مهاجرت معکوس به روستاها و تثبیت جمعیت روستایی و توجه جدی به توسعه و تکمیل زیرساخت های استان است.

معتمدیان ادامه داد: روستاییان با تلاش شبانه روزی در چرخه تولید و اقتصاد کشور اثر گذار هستند و با حمایت از روند تولید در روستاها ضمن ایجاد فرصت های اشتغال در مناطق روستایی، ارزش افزوده محصولات تولیدی در این مناطق افزایش و از خام فروشی تولیدات کشاورزی استان جلوگیری می شود.

وی حمایت از ایجاد فرصت های اشتغال و توجه به‌ رشد اقتصادی در استان را از اولویت های مهم آذربایجان غربی در سال جدید عنوان کرد و گفت: از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” استفاده می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست