اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :استقلال در پایان ۹۰ دقیقه مقابل نود ارومیه به نتیجه تساوی دست یافت و این اتفاق در حالی رقم خورد که آبی‌پوشان پایتخت فشار زیادی را در این بازی متحمل شدند.

 در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال، دو تیم استقلال و نود ارومیه به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلالی‌ها با وجود کسب نتیجه تساوی در نیمه اول، در نیمه دوم این بازی فشار قابل توجهی را تحمل کردند و فرهاد مجیدی با دیدن این وضعیت به طور مداوم در حال صحبت با کادر فنی تیمش بود.

نود ارومیه در دقیقه ۵۹ بازی، موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. این اتفاق شوک بزرگی به استقلال وارد کرد و باعث شد تا فرهاد مجیدی بلافاصله ۲ تعویض همزمان انجام دهد.

با گل اول نود ارومیه، یحیی بهاری، مدیرعامل این باشگاه برای انگیزه دادن و گوشزد کردن نکات مد نظرش به بازیکنان کنار خط زمین آمد.

در اواسط نیمه دوم بازی،‌ مربی نود ارومیه به علت اعتراض به عملکرد داوری، از سوی داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

استقلالی‌ها با نزدیک شدن به پایان بازی، با توجه به نتیجه بازی، فشار بسیار زیادی را تحمل کردند و این درحالی بود که موقعیت‌های این تیم نیز به گل تبدیل نمی‌شد.

رضا منصوری دروازه‌بان نود ارومیه با وجود حملات بی‌امان استقلال موفق شد مقابل فشار استقلال دوام بیاورد و یکی از ستاره‌های تیمش به شمار می‌آمد.

آبی‌پوشان پایتخت بالاخره در دقیقه ۸۸ به گل رسیدند و آرمان رمضانی موفق شد استقلال را از فشار بزرگی که متحمل شده بود، بیرون بیاورد.

بازی در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه تساوی به پایان رسید و دو تیم برای شروع وقت‌های اضافه به رختکن رفتند.

استقلال با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی از سد نود ارومیه گذشت و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دیروز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نود ارومیه بود که این دیدار در طول ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شد و در وقت‌های اضافه هم گلی در برنداشت. در نهایت استقلال با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

سجاد طجرلو در دقیقه ۵۹ برای نود ارومیه و آرمان رمضانی در دقیقه ۸۸ برای استقلال گلزنی کردند.

در ضربات پنالتی، محمدرضا آزادی، بابک مرادی، امیرعلی صادقی و آرش رضاوند برای استقلال گل زنی کردند.

ضربات پنالتی تیم نود ارومیه را هم محسن سلیمانی و کیوان مارابی روانه دروازه تیم حریف کردند.

مربی نود ارومیه می‌گوید تیمش کم تجربه بود و می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا؛ یحیی بهاری، مربی و مدیرعامل باشگاه نود ارومیه یک‌شنبه شب بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در ضربات پنالتی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از هر چیز این پیروزی را به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. درست است که تیم ما کم بضاعت است و از نظر وسع مالی و امکاناتی قابل قیاس نیست، این نوید را داده بودیم که حریف راحتی نباشیم. به بازیکنان ۱۷، ۱۸ ساله نود ارومیه افتخار می‌کنم که در ورزشگاه آزادی در مقابل تیم میلیاردی استقلال از شرف و غیرت فوتبال آذربایجان دفاع کردند. از این حیث به خودم افتخار می‌کنم. می‌توانستیم بازی را هم ببریم. اگر در بحث تجربه کم نمی‌آوردیم به برد می‌رسیدیم. بازیکنان ما با محیط ورزشگاه آزادی آشنا نبودند و اگر بر فشار و استرس غلبه می‌کردیم برنده می‌شدیم. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و به گل اول بازی رسیدیم. مهم‌ترین نکته برای خودم و مجموعه کادرفنی این بود که بازی را در دقایق پایانی کنترل کردیم.

او ادامه داد: تیم نود ارومیه در این یکی، دو سال مورد ظلم قرار گرفت. دلم از این می‌سوزد که یک کاری اصولی انجام دادیم و مدرسه فوتبال داشتیم. از دیروز یک سری افراد گیر داده‌اند که آقای بهاری شما مدیرعامل هستی یا مربی؟ چرا با آبرو و حیثیت یک تیم شهرستانی بازی می‌شود؟ بنده از اول فصل مربی بودم. من دنبال کت شلوار و پرستیژ مدیریتی نیستیم. فوتبال ما را ببینند. امسال می‌خواهیم به لیگ یک برگردیم و تراکتور دوم را تشکیل دهیم و نویدبخش فوتبال آذربایجان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست