اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: هدف اصلی دشمن از ایجاد اغتشاشات ریشه کن کردن اسلام است.

حجت الاسلام عسگر فعال آذر ۱۲ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مرکز اسلامی برگزار شد، افزود: در اغتشاشات اخیر آتش زدن قرآن و توهین به پیامبر نشان از این داشتن که هدف اصلی دشمن از ایجاد اغتشاشات ریشه کن کردن اسلام است. 

وی تصریح کرد: دشمن با توهین به مقدسات مسلمانان می خواهد همان چیزی که برسر دین غرب آورد را بر سر اسلام بیاورد.

حجت الاسلام فعال آذر اظهار کرد: هفته وحدت یک فرصت است تا مسلمانان با هم بسیج شوند تا توطئه های دشمنان خنثی شود.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی یاد آور شد: در هفته وحدت در سراسر استان هزاران برنامه به صورت مردمی برگزار می شود.

ماموستا محمدصالح هاشم آبادی، معاون فرهنگی اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد : در هفته وحدت ۱۴ نفر از علمای استان به کنفرانس وحدت اسلامی اعزام می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این هفته مراسم مولودی خوانی برگزار و همایش تجدید میثاق با قران کریم و پیامبر اعظم در ارومیه برگزار می شود. 

ماموستا هاشم آبادی با اشاره به اینکه دشمن در حال تفرقه افکنی بین امت مسلمان است، تصریح کرد: جریان هایی در تلاش هستند اسلام و ایران را تضعیف کنند که در بین عربستان سعودی در این عرصه در حال فعالیت است و با گمراهی جوانان می خواهد تفرقه اندازی کند.

وی با تاکید براینکه باید همه دغدغه وحدت داشته باشیم کسی که دغدغه وحدت ندارد مسلمان نیست، افزود: دشمن بر علیه شیعه و سنی و وحدت امت مسلمان کارهای زیادی انجام داده و در حال برنامه ریزی است لذا باید مسلمانان با آگاهی این توطئه ها را خنثی کرده و فریب دشمن را نخورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست