اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین (ع) خوی پس از ۲۵ سال با حضور «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، استاندار آذربایجان غربی ، نماینده مردم حوزه انتخابیه در خانه ملت و مسئولان شهرستانی و مدیران حوزه تامین اجتماعی افتتاح شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح این بیمارستان گفت: در حاضر ۸۰ بیمارستان زیرمجموعه این وزارتخانه در سطح کشور فعال است و افراد تحت پوشش خدمات عرضه می کند.

«محمد شریعتمداری» با اشاره به رشد قابل توجه بیمه شدگان تامین اجتماعی در سال های پس از انقلاب، افزود: در حالی که تعداد این افراد در ابتدای انقلاب ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بود، در حال حاضر حدود هفت برابر شده و به بیش از ۴۲ میلیون نفر رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز همچنین از دخانیات خوی هم بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد و کارگران آن قرار گرفت.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی امیرالمومنین (ع) خوی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و زیربنای بیش از ۹ هزار مترمربع احداث شده و برای ساخت آن ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ساخت این بیمارستان که از سال ۱۳۷۲ آغاز شده بود، به همت دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و پس از ۲٫۵ دهه و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین از کارخانه دخانیات خوی نیز بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست