اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرماندار اشنویه گفت: یک زن جوان ٣٠ ساله از اهالی روستای «گلاز» بر اثر اصابت صاعقه در ارتفاعات این شهرستان جان خود را از دست داد.

سید علی ترابی افزود: این حادثه زمانی روی داد که این زن در مناطق مرتفع اطراف این روستا تردد داشت و مورد اصابت شدید صاعقه قرار گرفت.

او اضافه کرد: متوفی جهت جمع اوری گیاهان کوهی عازم ارتفاعات روستای گلاز شده بود که بلافاصله بعد از اصابت صاعقه جان باخته بود.

ترابی ادامه داد: بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه اکیپ هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان به منطقه کوهستانی اعزام و جنازه وی به کمک روستاییان به شهر منتقل شد.

فرماندار اشنویه گفت: کشاورزان و دامداران در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی باید بلافاصله در مکان‌های رو بسته و سقف‌دار پناه بگیرند و از ایستادن در کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کرده و از گیرنده رادیویی و گوشی تلفن استفاده نکنند.

وی بیان کرد: هشدارهای لازم از طریق رسانه‌ها به مردم داده شده است و شهروندان باید در ایام بارش و صاعقه از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرهای سیلابی خودداری کنند.

مرگ یک زن سردشتی

مسئول واحد ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری سردشت از مرگ یک زن و مصدومیت دختر ٨ ساله اش در منزلی که دچار گازگرفتگی شده بود، خبر داد.

نادر ساربانی با اعلام خبر مرگ شهروند سردشتی و مصدومیت دخترش درباره جزئیات این حادثه گفت: ظهر دیروز حادثه گازگرفتگی در بلوارشلماش به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه علت اصلی مرگ این زن توسط کارشناسان پزشکی قانونی تعیین می‌شود، ادامه داد: با حضور کارشناسان آتش‌نشانی مشخص شد که لوله بخاری از دودکش جدا شده و باعث انتشار گاز مونو اکسید کربن شده است.

ساربانی گفت: در این حادثه تلخ مادر سردشتی دچار گازگرفتی شده و جان باخته و کودک ٨ ساله اش هم مصدوم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست