اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در جریان سفر یک روزه استاندار آذربایجان غربی به شهرستان پیرانشهر ۴ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

در این سفر و با حضور استاندار آذربایجان غربی؛ نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان بهره برداری از فاز دوم شرکت تولیدی موکریان کامپوزیت آلومینیوم تولید “ورق پی وی سی یو وی” واقع در شهرک صنعتی پیرانشهر با سرمایه گذاری ارزی ۴۰۰ هزار یورو و سرمایه گذاری ریالی ۴۵ میلیارد ریال با ظرفیت تولید سالانه ۳۵۰۰ تن انجام شد.

همچنین افتتاح و بهره برداری از شرکت تولیدی آرد مهر آسای غرب با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع و تولید سالانه ۴۸ هزار تن آرد با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی و ایجاد فرصت شغلی برای ۷۲ نفر یکی دیگر از پروژه های بود که در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی به پیرانشهر انجام شد.

در این سفر همچنین کلنگ آغاز عملیات احداث راه روستایی محور رزگاری به اندیزه به طول ۸ کیلومتر و صرف اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

شهریاری، همچنین با حضور در شهرستان پیرانشهر نسبت به افتتاح ساختمان مدیریت توزیع برق این شهرستان را با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اقدام نمود.

استاندار آذربایجان غربی در سخنانی کوتاه در آئین افتتاح این پروژه گفت: در طول سالهای اخیر در شهرستان پیرانشهر شاهد افتتاح و بهره برداری پروژه های بسیار حیاتی بوده ایم که نقش مؤثری در رونق اقتصادی و شکوفایی منطقه در عرصه های مختلف داشته اند.

 وی ادامه داد: پروژه های سد سیلوه، مرکز خدمات جامع سلامت شهری زرگتن، درمانگاه تخصصی بیمارستان پیرانشهر و چندین پروژه دیگر حاصل تلاش ها و زحمات و پیگیریهای مداوم مسئولان استان و شهرستان است که خوشبختانه با بهره برداری از آنها اینک در این شهرستان شاهد خدمات رسانی این پروژها به مردم هستیم.

اکبر حسن بکلو، مدیر عامل توزیع برق استان نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک به خاطر افتتاح پروژه ساختمان جدید مدیریت توزیع برق شهرستان پیرانشهر گفت: مردم شهرستان پیرانشهر به پاس تلاش و کوششی که در راستای حفظ ارزش ها و باورهای نظام در طول دوران ۴۰ ساله انقلاب از خود نشان داده اند شایسته ارائه بهترین خدمات هستند.

 وی ادامه داد: پروژه ساختمان جدید مدیریت توزیع برق شهرستان پیرانشهر علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی و کمبودهای موجود، با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

حسن بکلو در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این پروژه با مساحت ۱۶۳۰ متر مربع در سه طبقه زیرزمین، همکف و طبقه اول و با ۲۳ اتاق اداری، نمازخانه، اتاق کنفرانس و … افتتاح و برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان پیرانشهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 مدیر عامل شر کت توزیع نیروی برق استان در خاتمه ضمن تقدیر از همراهی مردم در مدیریت مصرف برق استان و شهرستان پیرانشهر عنوان کرد: امیدوارم مردم با همراهی بیشتر در مصرف بهینه برق ما را در جلوگیری از اعمال خاموشی ها همراهی کنند و از همین جا اعلام می کنم که اگر شهروندان در شهرستان ها و مرکز استان مصرف بهینه داشته باشند برای سال آتی هیچ گونه خاموشی و زمان بندی نخواهیم داشت.

شایان ذکر است که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها برای ۱۰۰ نفر فرصت اشتغال زایی فراهم شد.

همچنین استاندار آذربایجان غربی بهمراه مسئولان استانی و شهرستانی ضمن بازدید از بخش های مختلف مرز تمرچین پیرانشهر با حضور در جلسه ساماندهی امورات مرز تمرچین در خصوص بررسی روند راه اندازی سیستمی تبادل کالا با کارت های مرزنشینان و ثبت آماری در بازارچه موقت غیر رسمی مرز تمرچین، ترخیص کالا با کارت های مرزنشینان و نحوه احراز هویت بصورت سیستمی تصمیماتی اتخاذ کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست