اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با حضور وزیر ورزش و جوانان ۶ طرح ورزشی با ۴۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در شهرستان های خوی، سلماس و ارومیه افتتاح می شود.

به نقل از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان فردا همزمان با رئیس جمهوری کشورمان به آذربایجان غربی افزود: ورزشگاه ۶ هزار نفری فوتبال سلماس با ۲۸ هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت و ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه از جمله این طرح هاست که به صورت ویدئو کنفرانس و توسط رئیس جمهوری به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: سالن تیراندازی شهدای خوی با یکهزار و ۳۰ مترمربع مساحت و با ۱۷ میلیارد ریال هزینه و زورخانه پوریای ولی در خوی با ۴۶۶ مترمربع مساحت و با پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

چمن گلی اعلام کرد: همچنین سالن چند منظوره «سرو» ارومیه با هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه در یکهزار و ۸۰۰ مترمربع مساحت، سالن چند منظوره فیرورق با یکهزار و ۸۰۰ مترمربع مساحت و با ۲۰ میلیارد ریال هزینه و طرح محوطه سازی و دیوارکشی فیرورق خوی با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در زمینی به مساحت چهار هکتار از دیگر طرح‌های افتتاحی سفر رئیس جمهوری است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی سه سالن ورزشی طبقاتی در شهرستان‌های چالدران، سلماس و ماکو با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در این سفر آغاز می‌شود؛ هر یک از این سالن‌های ورزشی با ۹۰۰ مترمربع زیربنا در ۲ طبقه احداث می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست