اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی یکی از مهم ترین موانع استان را وجود برخی مفاسد اقتصادی و رانت عنوان کرد.

محمد مهدی شهریاری ظهر دوشنبه در آئین آغاز عملیات پروژه سرمایه گذاری مجتمع خدماتی و درمانی سعدیه خوی اظهارداشت: با تمام توان در برابر این رانت خواران و مفسدان خواهم ایستاد و تمام هزینه‌های آن را نیز می‌پردازم.

وی با بیان اینکه بخاطر آرامش استان در برخی موارد سکوت کرده ایم اما این سکوت نافی ارسال و پیگیری پرونده‌های مفسدین به مراجع ذیربط نیست افزود: از اولین روز حضورم در استان با مفاسد اقتصادی استان به مبارزه برخواسته ام.

شهریاری با تاکید بر وحدت و همدلی موجود مابین مردم و مسئولین استانی خاطرنشان کرد: بنده حاکمم در برابر ظالمان، دزدان و رانت خواران و خادمم در برابر مردم و برای اعتلای استان آذربایجان غربی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از حضور سرمایه گذاران در استان گفت: فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف بی نظیر است و ما سرمایه گذاران را برای حضور و بهره گیری از این ظرفیت‌ها دعوت می‌کنیم.

شهریاری افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان موجب سرازیر شدن سرمایه گذاران به استان شده به طوری که در سال گذشته بیش از ۲,۵۰۰ میلیارد تومان درخواست سرمایه گذاری در استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استان گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام گرفته که این رقم سرمایه گذاری در تاریخ آذربایجان غربی بی نظیر است.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به جایگاه مهم شهرستان خوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه‌ها و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف از جمله تأمین زیر ساخت‌های درمانی شهرستان خوی آهنگ رو به رشد خوبی را در توسعه به خود گرفته است.

وی از سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی دولت در سه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: بخش خصوصی در یکسال گذشته از طرف بخش خصوصی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درخواست سرمایه گذاری داشته که ۵۰۰ میلیارد تومان آن اجرایی و برای ۲ هزار نفر شغل ایجاد شده است، مابقی طرح‌ها نیز در مرحله اخذ زمین، مجوز و تکمیل زیر ساخت‌ها هستند.

بزرگترین مجتمع تجاری و درمانی خوی امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استان آغاز شد، این مجتمع با ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و در مدت ۴۰ ماه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

این مجتمع در ۱۰ هزار متر مربع زمین و بیش از ۶۲ آغاز ساخت بزرگترین مجتمع تجاری و درمانی خوی هزار مترمربع زیر بنا در ۹ طبقه با مشارکت بخش خصوص احداث می‌شود.

بزرگترین مجتمع تجاری، رفاهی و درمانی شهر خوی شامل بخش‌های تجاری، تفریحی و درمانی با ۲۴۰ میلیارد تومان در مدت ۴۰ ماه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

در مراحل ساخت این طرح برای ۶۰۰ نفر و در مرحله بهره برداری برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست