اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ٣ محور دیگر استان در شهرستان های ارومیه، پیرانشهر، سردشت و تکاب به دستگاه ترددشمار تجهیز شده است.

ارسلان شکری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیشتر در مسیرهای دیگری نظیر ارومیه – سلماس، سلماس – خوی، ارومیه – مهاباد – میاندوآب از ترددشمار استفاده می شد اکنون محورهای ارومیه – بند، پیرانشهر – سردشت و تکاب – دندی نیز افزوده شده اند.

او اضافه کرد: برنامه ریزی در حوزه حمل و نقل، مدیریت ترافیک شبکه راه‌ها، ایجاد پایگاه آماری داده ها در جهت طراحی روان سازی محورها و نیز ثبت تخلفاتی همچون عدم رعایت فاصله طولی مناسب بین وسایل نقلیه عبوری و ثبت سرعت غیر مجاز با نصب این دستگاه ها در دسترس خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با استفاده از بانک اطلاعاتی سامانه های تردد شمار می توان نرخ تعداد وسایل نقلیه، طول وسایل نقلیه عبوری، سرعت وسایل نقلیه، فاصله مکانی وسایل نقلیه عبوری از یکدیگر، تاریخ و زمان عبور هر یک از خودروها و طبقه بندی وسایل نقلیه عبوری در کلاسهای سواری، کامیونت، کامیون، اتوبوس و تریلر جهت برای برنامه‌ریزی حمل و نقل و تردد جاده ای را به دست آورد.

شکری گفت: با پیگیری های صورت گرفته، در آینده‌ای نزدیک همه محورهای استان به سامانه ترددشمار مجهز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست