اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رسیدگی به ۱۵۰ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش های کالا و مسافر استان طی سه ماهه نخست سال جاری در کمیسیون ماده ۱۱ خبر داد.

پیمان آرامون اظهارکرد: در سه ماهه نخست سال جاری در مجموع ۱۵۰ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش های کالا و مسافر طی چهارجلسه کمیسیون ماده ۱۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: این تخلفات عمدتا از طریق شکایات مردم و مخصوصا مسافرین با سامانه ۱۴۱ ، بازرسی های انجام شده کارشناسان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی و ادارات تابعه شهرستانها و نیز پلیس راه گزارش شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

آرامون ادامه داد: عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ مربوط به حمل بار بدون بارنامه ، عدم رعایت مقررات حمل و نقل ، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی،  فقدان تجهیزات ایمنی و حرکت در مسیر غیر مجاز را شامل می شود.

این مقام مسئول از رانندگان خواست تا با حوصله و احترام به حقوق مردم و مخصوصا مسافرین و با احترام به تمام قوانین و مقررات و ضوابط ایمنی باعث بروز مشکل برای خود و بررسی تخلفات احتمالی شان در کمیسیون ماده ۱۱ نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست