اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری گفت: ترافیک شهر ارومیه به معضلی غیر قابل تحمل تبدیل شده است و باید در اسرع وقت چاره ای اندیشیده شود.

علی مصطفی زاده در نشست هفتگی کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری اظهار کرد: شهرداری باید برای روان سازی ترافیک با اجرای پروژه های عمرانی و احداث زیرگذر و روگذر با حرکت جهادی در نقاط ترافیک و پر تردد شهر برای رفع معضل ترافیک شهری تدابیری بیاندیشد.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به نیاز شهر ارومیه بودجه شهرداری ارومیه با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر برای سال ۱۴۰۲ میل به اعتبارات پروژه های عمرانی خواهد داشت.

مصطفی زاده تصریح کرد: در این راستا نیز با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس و مقامات استانی و تعامل و همفکری از اعتبارات ملی و استانی نیز بهره خواهیم برد.

او ادامه داد: معاونتهای عمرانی مناطق شهرداری باید تقویت شود و در راستای استقلال مناطق، عملیات عمرانی خرد و روزمره به مناطق واگذار شود تا معاونت امور زیربنایی و سازمان عمران از کارهای روزمره خارج و به عنوان بازوی توانمند شهرداری به اجرای پروژه های عمرانی کلان شهری بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست