اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر امور منابع آب شهرستان اورمیه از پر و مسلوب المنفعه نمودن ۱۷۵ حلقه چاه غیر مجاز طی ماههای خرداد و تیر در این شهرستان خبر داد.

ضرغام گوزلی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای صیانت از منابع آبی تعداد ۱۷۵ حلقه چاه غیرمجاز توسط کارشناس آبهای زیرزمینی، اکیپ گشت و بازرسی و نماینده دادستان در روستاهای این شهرستان در اراضی حریم آب شرب روستایی و زمینهای دیم پر و مسلوب المنفعه شد.

مدیر امور آب ارومیه تاکید کرد: منابع آب‌های زیرزمینی از منابع استراتژیک و مهم کشور محسوب و انسداد چاه های غیرمجاز در راستای حفظ و حراست از منابع آبی و به منظور صیانت از سفره های آب زیرزمینی انجام می شود.

او ادامه داد: امور منابع آب، باید با هوشیاری و اهتمام جدی به حفظ و حراست از این منابع بپردازند چرا که برداشت بی‌رویه از منابع آب‌های زیرزمینی استان باعث افت شدید سطع آب‌های زیرزمینی شده است.

گوزلی ضمن هشدار به افرادی که اقدام به حفر غیر مجاز چاه ها و برداشت آب از آن را می نمایند، تصریح کرد: انسداد چاه های غیرمجاز از اولویت های کاری این شرکت محسوب می شود.

مدیر آمور آب ارومیه در پایان گفت: اکیپ های گشت و بازرسی کلیه امورهای منابع آب استان آذربایجان غربی، در راستای عمل به رسالت بزرگ خود یعنی حفاظت از منابع آب های سطحی و زیر زمینی، همواره در حال گشت و بازرسی در منطقه هستند و به محض شناسایی چاه حفاری شده غیر مجاز، با کمک دستگاه قضایی نسبت به انسداد آن ها فوری اقدام خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست