اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسم افتتاح این دو پروژه با اشاره به اینکه ۱۴ کیلومتر و ۲۰۰ متر در محور ارومیه سرو و ۶ کیلومتر و ۵۰۰ متر در محور ارومیه به مهاباد به بهره برداری رسید گفت: برای احداث قطعه سوم بزرگراه ارومیه به سرو بطول ۱۴ کیلومتر و ۲۰۰ متر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ابراهیم مبارک قدم افزود: محور ارومیه سرو به عنوان آنتی کریدور غرب کشور، ارومیه را به پایانه مرزی سرو و کشور ترکیه متصل می سازد.

وی ادامه داد: این مسیر که در ادامه آزاد راه تبریز به ارومیه است می تواند در توسعه تجارت دو کشور ایران و ترکیه نقش بسزایی ایفا کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه طول کلی محور ارومیه سرو ۵۰ کیلومتر است افزود: در سالهای گذشته تا کیلومتر ۲۱ بصورت چهاربانده تعریض شده بود.

ابراهیم مبارک قدم گفت: قطعه سوم این محور به میزان ۴ کیلومتر و ۲۵۰ متر همزمان با افتتاح قطعه دوم با اعتبار برآوردی ۵۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه های در دست اجرا امیدداریک تا هر چه زودتر شاهد افتتاح کامل این پروژه باشیم.

مبارک قدم همچنین از این خبر داد که همزمان نیز ۶ کیلومتر و ۵۰۰ متر از محور ارومیه مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی؛گفتنی است در ادامه نیز با حضور محمد مهدی شهریاری آذربایجان غربی قطعه سوم این محور کلنگ زنی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست