اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی  در گفتگو با فارس با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه اظهار داشت: مسئله فرهنگ در کشور ما از همه‌ی مسائل ما بالاتر است و اگر فرهنگ مردم و کشور بهبود یابد تمامی مشکلات ما نیز حل خواهد شد.

علیرضا نوروزی با بیان اینکه در عصر فعلی نقش رسانه‌ها و به‌خصوص فضای مجازی در زندگی مردم بی بدیل است افزود: امروزه فضای مجازی در همه شئون زندگی مردم رسوخ کرده و متاسفانه در بسیاری از موارد اثرات سوء خود را بر خانواده ها و به خصوص بر روی کودکان گذاشته است.

نوروزی افزود: عدم وجود قوانین محکم و همچنین کم‌کاری مجریان قوانین باعت تشدید اثرات سوء فضای مجازی بر روی خانواده ها شده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین ادامه داد: همه‌ی ما چه مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای و چه فعالین در این حوزه موظفیم هر یک به اندازه خود در این جهاد به ایفای نقش پرداخته تا مطالبه معظم له بر زمین نماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در پایان با تاکید بر لزوم بازنگری در ساختار رسانه‌ای استان گفت: همگان می‌دانیم که وضعیت رسانه‌ای شهر ارومیه و استان در شرایط خوبی به سر نمی‌برد که امیدواریم با برنامه‌ریزی که در اداره‌کل انجام گرفته، از سال بعد شاهد تغییر و تحول محسوس در این زمینه باشیم.

نوروزی با اشاره به شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی استان باید قرارگاه فرهنگی آذربایجان‌غربی شود و در این جهت برنامه ریزی ‌های دقیقی انجام داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست