اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان عدم برخورد فدراسیون فوتبال کشور با تیم ها، بازیکنان و تماشاگرانی که تحرکات قومی و نژادپرستانه انجام می‌دهند را تذکر دادند.

 نمایندگان مجلس در این نامه نوشته اند:  «متاسفانه روز ۱۰ آبان ماه در مسابقه بین تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز، تعدادی از به ظاهر تماشاچیان و طرفداران تیم تراکتور اقدام به سر دادن شعارهای نژادپرستانه و قومی علیه کردها و فارس‌ها کرده و حتی از حمله د ندانه ترکیه به مردم سوریه دفاع کردند و به کاپیتان و بازیکنان تیم استقلال نیز توهین کردند».

در ادامه آمده است: «قطعا اگر فدراسیون فوتبال کشور نسبت به این حرکت ضد وحدت و ساختار شکنانه اقدام ننماید در آینده فضای ورزشی و قهرمانی کشور، جولانگاه افراد نژاد پرست و وابسته خواهد شد و ورزشگاه ها نیز تبدیل به مکانی برای تحریک گسل‌های قومی و ضد وحدت و امنیت ملی خواهند شد».

 «چرا باید به تعدادی از افراد اجازه داده شود اقدام به بر افراشتن پرچم کشور دیگری در ورزشگاه های جمهوری اسلامی نمایند و رفتارهای وحدت شکنانه انجام دهند؟ این در حالی است که پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی باید در این ورزشگاه به اهتزار در می آمد».

 این نامه توسط نماینده مهاباد به وزیر ورزش و جوانان کشور نوشته و توسط جمعی از نمایندگان مجلس هم به امضا رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست