اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۱۱ هزار و ۳۶۶ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در این مدت ۱۱ هزار و ۳۶۶ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات تشکیل شده است افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۱۸ فقره در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و مختومه شده‌اند.

وی با بیان اینکه صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند افزود: همچنین در ان مدت یک هزار و ۲۲۹ فقره پرونده کم فروشی نیز در استان تشکیل شده است.

اقوامی با اشاره به اینکه از این تعداد نیز یک هزار و ۲۲۶ فقره پرونده نیز رسیدگی و مختومه شده است گفت: صاحبان این پرونده‌ها نیز به ۶.۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۷۴۹ فقره پرونده تخلف در بخش‌های مختلف کالا و خدماتت، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه متخلفان در این بخش‌ها به پرداخت بیش از هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند گفت: از این تعداد نیز ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و مختومه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست