اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در ۷ماهه سالجاری به ۵۱۰۵ فقره پرونده تخلفات در حوزه آرد و نان استان رسیدگی شده است.

حسین نجف زاده در گفت وگو با ایسنا افزود: در ۷ماهه سال جاری به شعب تعزیرات حکومتی استان ۵۶۹ فقره پرونده تخلف ،احکتار و عرضه خارج از شبکه آرد توسط نانوایی‌های استان واصل شده که از این تعداد پرونده وارده به ۵۶۶ فقره پرونده رسیدگی و متخلفین به پرداخت ۶۱میلیارد و ۳۱۳میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

نجف زاده در خصوص تعداد پرونده های تشکیل شده در بخش تخلفات عرضه نان نیز خاطر نشان کرد: در ۷ماهه سال جاری تعداد ۴۵۴۶ فقره پرونده تخلفاتی ، گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه نان توسط واحد های نانوایی به شعب تعزیرات حکومتی استان واصل شد که از این تعداد پرونده به ۴۵۳۹ فقره رسیدگی و متخلفین به پرداخت ۹۷میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند. 

وی یاد آور شد: هیچ گونه کمبودی در عرضه و توزیع آرد ونان در استان وجود ندارد و بازرسان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی درحال نظارت برکار نانوایی‌ها هستند.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی و صنفی موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و در همچنین تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛معدن وتجارت استان گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست