اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تا پایان مرداد ماه سال جاری ۱۶۹ هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان حمل شد.

ابراهیم خلیل شکاری افزود: با توجه به انباشت کالاهای اساسی مانند ذرت دامی، سویای دامی ، کنجاله و گندم در بندر امام خمینی(ره) و لزوم تسریع حمل آن به استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌غربی کلیه شرکتهای حمل و نقل استان را موظف به ارسال ناوگان و اعلام آمار به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان نموده که خوشبختانه کلیه شرکت‌ها بر این اساس اقدام و آمار به صورت مرتب ارسال شد.

 او با بیان اینکه در مقاطع حساس و ازدیاد انباشت کالا از ظرفیت ناوگان‌راهداری تحت مالکیت نیز بهره گرفته شده است، افزود: بر اساس آمار تا پایان مرداد ماه سال جاری ۱۶۹ هزار تن انواع کالاهای اساسی با ۷ هزار سفر و توسط بالغ بر ۲۴۰۰ دستگاه وسایط نقلیه سنگین از بندر امام خمینی، به استان حمل شد.

شکاری گفت: با توجه به فراهم کردن امکان صدور بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام خمینی، دو شرکت حمل و نقل کالا استان اقدام به این کار کردند که بر این اساس ۷۰ فقره بارنامه حمل و نقل کالاهای اساسی برای شرکت های حمل و نقل کالای استان و ۱۷ فقره بارنامه نیز برای ناوگان اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌غربی  از مبدا بندر امام خمینی صادر شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به طرحهای تشویقی حمل کالاهای اساسی گفت: ۴۰۰ حلقه لاستیک مابین رانندگانی که به حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی، اقدام کرده بودند، توزیع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست